.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران با كمبود روحاني مواجه است

حجت السلام ناصر شكريان، مدير كل تبليغات اسلامي استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در ساري، گفت: بانك اطلاعاتي مبلغان استان مازندران در خصوص سوابق علمي، تبليغي و وضعيت كلي مبلغان، تهيه و تدوين مي شود.

وي با اشاره به وجود سه هزار مسجد در سطح اين استان، از تكميل شناسنامه اين مساجد خبرداد و اظهارداشت: اين شناسنامه به صورت نرم افزاري تهيه مي شود.

مدير كل تبليغات اسلامي مازندران، كمبود امام جماعت در استان را يكي از مشكلات موجود در استان مازندران عنوان كرد و يادآور شد: با وجود سه هزار مسجد در مازندران همچنان به حضور تبليغي روحانيان در استان نيازمنديم.

حجت الاسلام شكريان از وجود حدود پنجاه خانه عالم در استان که برخي از آن ها امسال در دست ساخت و تکميل هستند، خبرداد.

وي از امضاي تفاهم نامه اي با سازمان آموزش و پرورش مازندران، براي ساماندهي و اعزام ائمه جماعات به مدارس اين استان خبرداد و تصريح كرد: با تشكيل كميته اي در شهرستان ها، اعزام روحانيان به مدارس هر چه زودتر اجرايي مي شود.

مدير كل تبليغات اسلامي مازندران همچنين به تهيه شناسنامه فرهنگي ـ تبليغي در روستاها اشاره کرد و گفت: براي آشنايي روحانيون مستقر، وضعيت كلي روستا ها در اين شناسنامه گنجانده شده است.

حجت السلام شكريان با اشاره به توجه ويژه دولت نهم به مباحث ديني و تبليغي خاطر نشان كرد: سازمان تبليغات اسلامي حمايت هاي لازم را براي توسعه حوزه هاي علميه استان صورت خواهد داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.